Amikor egy cégvezető úgy gondolja, hogy majd ömleni fog a pénz az ölébe, mert ő most nagyon jó dolgot talált ki és majd az ő szolgáltatását/termékét venni fogják, mint a cukrot, akkor ott valami nem stimmel. Természetesen mindig kell önbizalom, hinni kell a cégben és abban, amiket el lehet, vagy el kellene érni, azonban a siker korán sem jön ilyen könnyen. Ha pedig igen, akkor valakinek nagyon nagy szerencséje van.
Tudom, hogy milyen az, amikor valaki, akinek van egy saját cége, elkezd mégiscsak aggódni, mert látja, hogy a dolgok nem úgy mennek, ahogy kellenének, és ilyenkor bizony ez nagyon sok más problémát is felvet. Hiszen ott van az a sok minden, amit havonta ki kell fizetni a cég után, illetve ne feledkezzünk meg az alkalmazottakról sem.
A bevétel nagyon fontos egy cég szempontjából, de a vásárlók nem hullnak csak úgy az égből. Ilyenkor viszont lehet tenni érte, van egy nagyon jó módszer. Ebben a világban nagyon fontos, hogy jelen legyél online is. Az emberek első dolga az, hogy rákeresnek a cégre, vállalatra, szolgáltatásra, termékre. Tehát az a jó, ha te a keresőben valahol ott helyezkedsz el, ahol az emberek könnyen rátalálnak.
Erre való a linképítés. Ez az, ami olyan hosszútávú segítséget jelent a weboldalad számára, hogy utána adott kulcsszavakra az emberek téged találjanak meg legelőször. Azt is szokták mondani, hogy ha nem vagy a találati lista legelső oldalán, akkor már szinte nem is létezel az emberek szemében. Gondolj bele! Ha rákeresel valamire az interneten, akkor hamar meg akarod azt találni, nem pedig keresgélni órákig, és végiglapozni több oldalt, mire megtalálod, ami neked kell. A céged szempontjából pedig nagyon fontos, hogy látható legyél.
Az online marketing nagyon fontos már a mi világunkban, jelen kell lenned online is, ha komolyan gondolod azt, amit csinálsz. Kell egy weboldal, ahol minden részletesen le van írva és be van mutatva, hiszen az emberek tudni akarják, mi az, amit látnak, miért jó nekik, ha megveszik a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Be kell tehát mutatnod mindent. És ehhez aztán nem elég csak egy weboldal. Ezt meg is kell mutatni az embereknek, erre rá kell, hogy találjanak. Mégis honnan lesznek szerinted vásárlóid? A vásárlók, a bevétel nem pottyan csak úgy az öledbe az égből. Kemény munka az, hogy befusson a céged. Tenned kell érte kőkeményen, be kell fektetned időt, pénzt és energiát egyaránt.
Számomra is az az első, hogy megnézem egy cég weboldalát, elolvasom, hogy mit kell róla tudnom. És már sokkal nagyobb a bizalmam feléjük, ha nem a találati lista ötödik oldalán vannak. Ehhez viszont az oldalnak is az előírásoknak meg kell felelnie, hiszen csak úgy számít keresőoptimalizálás szempontjából is jó oldalnak. Ez pedig megerősíti azt is, hogy utána a linképítés megfelelően tudjon működni. Ebbe bizony nagyon érdemes belefektetni, ezért sem értem azokat a cégeket, akik azt gondolják, hogy ez csak pénzkidobás, vagy éppen lehúzás, mert olyan drága. Tudni kell azonban, hogy ez egy hosszabb folyamat, azonban a hatása hosszútávú, viszont ez igenis pénzbe kerül. Ha az ember előre gondolkozik, akkor meglátja, hogy igenis megéri belefektetni.
Neked van céged? Te mivel foglalkozol? Gondolkoztál már azon, hogy az online marketinges stratégiáidat is végre rendbe tedd?